ÇILGIN KURYE ÇILDIRDI | YETER ARTIK!!!

Pandemide kuryelerin yoğun çalışmaları ile ilgili böyle birşey çektik. Eğer böyle videoların gelmesini istiyorsanız beğenin, yorum atın ve kanala da abone olun😉

YORUMLAR

  1. Mustafa Kaya

    Mustafa KayaGün önce

    tjtjjtitbr8tjtjtkrnjrrjrjrjrirhuttjtjtjjrjrjrjrjtjrjrjrjrirrikrrjrjrorjfkrkrkktjtjtjrknkrkdnrkr

  2. Adanalı01

    Adanalı014 gün önce

    Çok iyi yaaaaa 😃😃😃

  3. Nida Bülbül

    Nida Bülbül5 gün önce

    Açlık

  4. Ahmet  yasin

    Ahmet yasin8 gün önce

    7g

  5. OKAY CEVIK

    OKAY CEVIK8 gün önce

    ABI SRNI COK SEVIYORUM ADAMSINN

  6. Keloğlan Eşekoğlu

    Keloğlan Eşekoğlu8 gün önce

    "Çılgın Kurye Çıldırdı" 〰️ Çorumlu Amir〰️

  7. Hüenmail

    Hüenmail18 gün önce

    Gülmekten sıçtım

  8. Umut tutku

    Umut tutkuAylar önce

    Senin Allahına kurban amir👍👏😀

  9. Aziz Goldson

    Aziz GoldsonAylar önce

    Ben bütün mahallenin anası miyim? Ben olmasam herkes aç! 😂😂😂

  10. ZART ZURT

    ZART ZURTAylar önce

    :)

  11. mehmet özkan

    mehmet özkanAylar önce

    yemek getiren kuryelere acele ettirmeyelim, kim acele ettirirse, kaza yaptıklarında suçun birazı da onda olur...

  12. kral miraç

    kral miraçAylar önce

    Abi ben senin yerinde olsam aynı şeyi yapardım

  13. btt ttt

    btt tttAylar önce

    Super ya

  14. atam  OSMANLI

    atam OSMANLIAylar önce

    çılgın kurye çıldırdı bundan daha iyi başka bir başlık göremedim😂

  15. Karagöz Hacivat

    Karagöz HacivatAylar önce

    Bu zamanda kuryelerinde işi çok zor.Yoğun bir tempoda çalışıyorlar.

  16. AnomicGang_Power

    AnomicGang_PowerAylar önce

    abi seni cok seviyorum.

  17. Erdal Bakır

    Erdal BakırAylar önce

    Amir seviliyorsun

  18. Mert Akdeniz

    Mert AkdenizAylar önce

    👏👏👏👏👏

  19. Ali Gymk

    Ali GymkAylar önce

    Amir reis begeniyoruz like atiyoruz, bir kere kalp at,yoksa dislike atacagim

  20. Zafer Bıcak

    Zafer BıcakAylar önce

    Çok komik

  21. Oksigen Oksigen

    Oksigen OksigenAylar önce

    ❤️🤣🤣🤣

  22. serchez

    serchez2 aylar önce

    Kusura bakmayın ama hiç komik değil la

  23. ŞİRİN HAMBURGERCİ LOU

    ŞİRİN HAMBURGERCİ LOU2 aylar önce

    :3

  24. Tuncayy Meyvecii

    Tuncayy Meyvecii2 aylar önce

    Abi komik deil desem linc yermiyim..

  25. emir

    emir2 aylar önce

    Müq viedo amir abi bildirim gelir gelmez burdayim

  26. karaşahin1905

    karaşahin19052 aylar önce

    Güzel vidyo🤣🤣🤣🤣🤣🤣😭😭😭

  27. 👑BADAS KİLLER👑

    👑BADAS KİLLER👑2 aylar önce

    Xd

  28. centilmen bay

    centilmen bay2 aylar önce

    güzel çalışma

  29. Huseyin tr Hesabım

    Huseyin tr Hesabım2 aylar önce

    39 disslike kilibiklar

  30. Ebrar Sena *-*

    Ebrar Sena *-*2 aylar önce

    Çorum'dan Çorum'lu Amir'e salamlar :))

  31. Ebrar Sena *-*

    Ebrar Sena *-*2 aylar önce

    @Çorumlu Amir :)

  32. Çorumlu Amir

    Çorumlu Amir2 aylar önce

    Asss

  33. Raven Bingol

    Raven Bingol2 aylar önce

    Abi seni seviyorum bi kalp atarmisin

  34. Arman Can ERSÜZER

    Arman Can ERSÜZER2 aylar önce

    Ufak çaplı bir trafik kazası eklenseydi videoda "Kuryeler İçin Farkındalık" oluşturulsaydı 😊 bu arada Amir'de güzel motor kullanıyormuş 🛵

  35. Mert Cosar

    Mert Cosar2 aylar önce

    Adamsın abi

  36. çalişgan jojuk

    çalişgan jojuk2 aylar önce

    reis seni çok seviyoruz ya

  37. BİR BAK NELER OLUYOR

    BİR BAK NELER OLUYOR2 aylar önce

    Amirim

  38. düsünen deli

    düsünen deli2 aylar önce

    Yahu su kara cocugu dizi yapimcilari nasil görmez ki,yetenek, boy, var ilerde biraz kalip yapar sorun olmaz:)

  39. Eymen Kabaklı

    Eymen Kabaklı2 aylar önce

    @ahmet nazir sen boş yapma

  40. Enes Burak

    Enes Burak2 aylar önce

    @Ahmet Nazir boş yapma aw

  41. Ahmet Nazir

    Ahmet Nazir2 aylar önce

    Oda inssn

  42. Ahmet Nazir

    Ahmet Nazir2 aylar önce

    Kara çocuk demesene

  43. Çorumlu Amir

    Çorumlu Amir2 aylar önce

    😀🌹

  44. anti kemalist

    anti kemalist2 aylar önce

    Ben olmasam ac kalirsiniz sozu cok yanlistir rizki veren Allahtir

  45. dağcı 38

    dağcı 382 aylar önce

    Adam Türkleri tam anlamiyla cözmüş 😂

  46. TSVH

    TSVH2 aylar önce

    Türkçe müthiş Çılgın kurye çıldırdı

  47. 卐 Kluthe

    卐 Kluthe2 aylar önce

    seviliyosun

  48. tamam cem

    tamam cem2 aylar önce

    sulu yemek mi ?

  49. KEREM OYUN OYNAR

    KEREM OYUN OYNAR2 aylar önce

    Bu kurye niye merdivenden aşagi indi ilkte

  50. can şencan

    can şencan2 aylar önce

    2:47

  51. Taner ROBLOX Aksu

    Taner ROBLOX Aksu2 aylar önce

    trhttp.info/vision/video/q3mIrNWHqKmMnnI

  52. Taner ROBLOX Aksu

    Taner ROBLOX Aksu2 aylar önce

    trhttp.info/vision/video/q3mIrNWHqKmMnnI

  53. Renclub Aren Medya

    Renclub Aren Medya2 aylar önce

    Vayy güzel video olmuş emeğine sağlık 👍👍👍

  54. Elif Coroz

    Elif Coroz2 aylar önce

    Vayyy zenci seni cok tatlisin çukalata

  55. Abdullah keybord master

    Abdullah keybord master2 aylar önce

    Abi aşırı komik👍😀😀😂😂😂

  56. Abdullah keybord master

    Abdullah keybord master2 aylar önce

    Lan çok komik ti😀

  57. Perihan Kiraz

    Perihan Kiraz2 aylar önce

    Amirrrrrr

  58. Ömer Küçük

    Ömer Küçük2 aylar önce

    Şu TRhttp'dan çorumlu amirin bildirimi gelince saniyesinde burdayım Seviliyorsun Krall👑

  59. Şukran Çelik

    Şukran Çelik2 aylar önce

    Çok çok güzel olmuş kardeşim 🤲✋🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  60. Mehmet Ali Ekinci

    Mehmet Ali Ekinci2 aylar önce

    Adam bana sour saat kaç elseyi nerden aldın bu bu bu... Nası bi sou Ben saat mi satıyoruu. Adam bana gelir selam yok hiçbişi yok

  61. Miraç Mirza

    Miraç Mirza2 aylar önce

    Amir İvedik

  62. Fahrettin KOCA

    Fahrettin KOCA2 aylar önce

    dislike atanların derdi ne amir yeğenim seni seviyorum kalp atar mısın

  63. yılmaz

    yılmaz2 aylar önce

    mükelmel olmuş abi

  64. efeberke

    efeberke2 aylar önce

    Haha

  65. ZENTONN

    ZENTONN2 aylar önce

    Gomik gara çocuk

  66. OYUN AGA

    OYUN AGA2 aylar önce

    Abi seni her izlediğimde gülmekten yıkılıyorum🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  67. Uğur baş

    Uğur baş2 aylar önce

    Kafayı bir çakacam şimdi 😂😂😂

  68. Burak Gül

    Burak Gül2 aylar önce

    İşimiz düzenli bir şekilde mesleğimizi güzelce yapmak kimi zaman trafıkte sıkıntı çekiyoruz kimi zaman sitres yapıyoruz ama müşterilere karşı asla böyle davranmıyoruz kuryeleri bu kadar kötü bir duruma düşürmek bizim için eğlence değil ayıpdır 😠😠😠

  69. Burak Gül

    Burak Gül2 aylar önce

    @OYUN AGA türkte olsa derim burda şahsına edilen bi küfür yada hakaret yok sadece işimizin biraz daha ciddiyete alınmasını dalga konusu olmamasını istemek ne zamandan beri ırkçılık oldu kuryeleri müşteriye böyle davranıyo diye adlandıramaz sabah akşam karda kışta ne şartlar altında çalışıyoruz ekmek parası ve müşteri memnuniyeti

  70. Burak Gül

    Burak Gül2 aylar önce

    @OYUN AGA emek vermek dalga konusu değildir

  71. OYUN AGA

    OYUN AGA2 aylar önce

    Sen ırkçısın böyle yorum yazmaya hakkın yok.

  72. OYUN AGA

    OYUN AGA2 aylar önce

    Adam emek veriyor günlerce uğraşıyor emeğine saygıduy.

  73. OYUN AGA

    OYUN AGA2 aylar önce

    Ne ayıbı

  74. Avantador dlk

    Avantador dlk2 aylar önce

    Valla bende kuryeyim bırak bahşişi adamlar 50 kuruşu istiyorlar

  75. WoLfGin Mert

    WoLfGin Mert2 aylar önce

    Kafayı bi dalacam sana şimdi

  76. Yusuf Ahlat

    Yusuf Ahlat2 aylar önce

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  77. Enes Semih Akman

    Enes Semih Akman2 aylar önce

    Emek koktu beğenmeyen kel kalsın

  78. BÜNYAMİN21YT-BRAWL STARS

    BÜNYAMİN21YT-BRAWL STARS2 aylar önce

    Abi sen nerelisin suriyeli mi

  79. Leyla Demir

    Leyla Demir2 aylar önce

    Çad da mısın Çorum'da mı anlayamadim 😄😄😄😄

  80. Beyoğlu Tarafları

    Beyoğlu Tarafları2 aylar önce

    😂😂😂😂😂😂

  81. Girl Happy

    Girl Happy2 aylar önce

    Super harika video 👍🏻 👏

  82. Selim Yılmaz

    Selim Yılmaz2 aylar önce

    Atarlı giderli Amir Paket servisinde 😂😂😂

  83. Gökhan Sahin

    Gökhan Sahin2 aylar önce

    Krallllll👑👑

  84. Nida Şems

    Nida Şems2 aylar önce

    Bazı kuryelerin iç sesi olmuş 😂

  85. MUHAMMED KEREM KARAÇ

    MUHAMMED KEREM KARAÇ2 aylar önce

    Adamsın

  86. ANİMASYON VİDYOLARI

    ANİMASYON VİDYOLARI2 aylar önce

    Profilimde 11 yazıyo 15 yaparmısınız

  87. Emir Çelik

    Emir Çelik2 aylar önce

    Amir abi Yine Güzel Video💪👍👍👍👍

  88. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  89. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  90. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  91. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  92. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  93. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  94. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  95. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  96. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  97. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  98. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  99. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  100. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  101. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  102. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısınız

  103. BERAT SOKU

    BERAT SOKU2 aylar önce

    Abi nolur kalp at

  104. cemal Oksuz

    cemal Oksuz2 aylar önce

    Bugün doğo m gunúm

  105. Baturay Aydın

    Baturay Aydın2 aylar önce

    Profilimde 1.1 yazıyor onu 1.2 yaparmısiniz

  106. bir başka sefere

    bir başka sefere2 aylar önce

    Amir ateşli bir ustanın kuryeliğini yap

  107. mehmet Aksoy

    mehmet Aksoy2 aylar önce

    Aynen öyle doğru söylüyorsun haklisin katılıyorum,kurye hakli

  108. Телешка Телешка

    Телешка Телешка2 aylar önce

    Azerbaycan dan salam

  109. XXPROSİNANXX OKT2

    XXPROSİNANXX OKT22 aylar önce

    Eline sağlık kardesim benim güzel video 😊❤️

  110. Yavuz Ertunç

    Yavuz Ertunç2 aylar önce

    Hayaller:Çorumlu amir yorumuna kalp attı Gerçekler:bir kullanıcı yorumunuzu beğendi

  111. Elif Eroğlu

    Elif Eroğlu2 aylar önce

    Sana çok bile

  112. Enes Arda Özyümlü

    Enes Arda Özyümlü2 aylar önce

    Abi bildirim gelir gelmez burdayım 😂😂😂

  113. kaan talha

    kaan talha2 aylar önce

    abi vidyoların çok güzel oluyo böyle devam

  114. Nuri Doğan

    Nuri Doğan2 aylar önce

    Çok şaçma beceremiyor

  115. Emir Reis

    Emir Reis2 aylar önce

    Atma

  116. JORDİ

    JORDİ2 aylar önce

    5279izlenme 109cu yorum 724cü like